Naar inhoud
Dichterbij 22 unsplash

Klachtencommissie

Als je ergens mee zit, dan kun je de cliëntenvertrouwenspersonen inschakelen. Die is onafhankelijk en vertrouwelijk en helpt je graag verder. Als je probleem niet is opgelost, dan kun je een klacht indienen bij de klachtencommissie.

Klachten zijn waardevol. Ze helpen ons om het een volgende keer beter te doen. De cliëntenvertrouwenspersoon kan je helpen bij het schrijven van een brief naar de klachtencommissie. Je kunt ook bellen of een afspraak maken om je klacht te vertellen.
Lees daarom altijd eerst hoe de cliëntenvertrouwenspersoon je kan helpen.

Als je een klacht wilt indienen, neem dan contact op met Harm van Vugt. Je kunt je klacht mailen naar klachtencommissie@dichterbij.nl. Jouw klacht komt dan bij Harm terecht en de klachtenprocedure wordt in gang gezet.
Wil je hem eerst bellen? Dat kan ook, zijn nummer is 06 15 69 51 19.

Het klachtenreglement van STEVIG, onderdeel van Dichterbij, kun je hieronder inzien.

Vertrouwenspersoon
Wil je hulp van een cliëntenvertrouwenspersoon?
Klik dan hier
Onvrijwillige zorg
Gaat de klacht gaat over onvrijwillige zorg?
Klik dan hier