Als je ergens mee zit

Cliëntenvertrouwenspersoon

Soms zit je ergens mee waarover je wilt praten. Je bent bijvoorbeeld niet tevreden over de zorg of ondersteuning, vind dat je begeleiders of behandelaar niet goed naar je wensen luisteren of bent het ergens niet mee eens.
Met een probleem of klacht kun je terecht bij een cliëntenvertrouwenspersoon. Hij luistert, geeft advies of helpt je in gesprekken met anderen als je dat wilt. Bij STEVIG werken drie cliëntenvertrouwenspersonen. Ze zijn er speciaal voor jou en je familie, zijn onafhankelijk en werken vertrouwelijk.

Het team cliëntenvertrouwenspersonen bestaat uit de volgende mensen:

  • Nel van Lierop, cliëntenvertrouwenspersoon 06-10934512 (bereikbaar op maandag avond van 18.00 tot 20.00 en dinsdag van 09.00 - 17.00)
  • Arjan Ooms, cliëntenvertrouwenspersoon 06-22196549 (bereikbaar op woensdag en donderdag)
  • Oldien Voets, cliëntenvertrouwenspersoon 06-14471511 (bereikbaar op maandag en vrijdag)
  • Harm van Vugt, coördinator 06-53472745

Bij afwezigheid van een clientenvertrouwenspersoon wordt waarneming geregeld. Dit wordt ingesproken op de voicemail.

De cliëntenvertrouwenspersonen zijn ook bereikbaar via cvp@dichterbij.nl

Download onderstaand de brochure cliëntvertrouwenspersonen.

Je wilt een klacht indienen


Is je probleem niet opgelost, dan kun je een klacht indienen bij de klachtencommissie. Klachten zijn waardevol, ze helpen ons om het een volgende keer beter te doen. De cliëntvertrouwenspersoon kan je helpen bij het schrijven van een brief voor de klachtencommissie. Je kunt ook bellen of een afspraak maken om je klacht te vertellen. De cliëntvertrouwenspersoon kan dan met je meegaan als je dat wilt. Wil je meer weten? Neem dan contact op met Harm van Vugt. Je kunt hem bellen op 06-53472745 of mailen naar klachtenclient@dichterbij.nl. Je kunt bij hem ook een informatiebrochure aanvragen.